website toetsenbord 1600x600

Ondersteuning door secretarieel support

Agenda- en mailbeheer

Je hebt een volle mailbox met verzoeken om afspraken in te plannen? Of om te reageren en archiveren. We maken afspraken over de afhandeling van e-mail en agendabeheer. 

Vergaderingen voorbereiden en notuleren

Het voorbereiden en notulen van vergaderingen is een terugkerende taak die niet noodzakelijk is, maar niet altijd even 'leuk'. Het voorbereiden, notuleren en het maken van een besluiten en/of actielijst neem ik op me. Ook het notuleren van een eenmalige directievergadering werk ik uit. 

Office templates

Maak je voor elke brief, offerte, opdracht een nieuw document? Dat kan makkelijker en sneller. Met sjablonen in de juiste opmaak, uiteraard met je bedrijfslogo, heb je je volgende document in minder tijd gereed. 

Nieuwsbrief verzenden

Verstuur je regelmatig een mailing naar je klanten en doe je dat nog vanuit Outlook? Het kan ook zijn dat je al tijden tegen de eerste mailing opziet? Door je mailing te verzenden vanuit Mailchimp of Active Campeign gaat je mailing in jouw stijl, met jouw logo, de (digitale) deur uit. Mooi, en professioneel.

Handgeschreven tekst

Heerlijk om je gedachten op papier te zetten. Al hele stukken staan in de kast te verstoffen. En dat met het risico dat je over een aantal jaar de tekst niet meer kan lezen. Daarbij neemt het heel wat ruimte in beslag. Tijd om het digitaal uit werken.

Geluidsopnamen

Spreek je onderweg je acties en gedachten in om maar niets te vergeten? Misschien spreek je zelfs wel een notitie of rapport in zodat je het later kunt uitwerken op de computer. Om je tijd te besparen, werk ik het voor je uit. Dan kun jij verder.

Kortom, ik ontzorg je met je werkzaamheden en jij kunt verder met je bedrijf. En daardoor kan je in het weekend eens ontspannen. Tijdens de ontspanning komen nieuwe ideeën tenslotte tot leven.

Ik help je. De eerste stap hierin is om contact met me op te nemen. Spreek ik je snel met een kopje koffie/thee erbij? Online kan natuurlijk ook.

Tarieven

Ondersteuning op diverse gebieden. Het levert jou tijd en geld op. Door het uitbesteden van werk houd jij tijd over om aan je bedrijf te werken. Met een virtueel assistent bespaar je kosten. Ik breng mijn tarief in in rekening en verder regel ik, na goed overleg en volgens afspraak, alles zelf.

Pakket van 10 uur

€410* per maand

Pakket van 5 uur

€ 215* per maand

Los uurtarief

€ 45*

Na een gesprek volgt een offerte met je wensen. Is de offerte akkoord, dan volgt een overeenkomst waarop de algemene voorwaarden van toepassing zijn.

*De tarieven zijn exclusief btw

Voorwaarden voor het afnemen van pakketten:
- Een pakket is drie maanden geldig
- Vooraf ontvang je de factuur voor de werkzaamheden
- Je kunt de uren inzetten voor werkzaamheden die we hebben afgesproken
- Uren die over zijn komen na drie maanden te vervallen

Heb je specifieke wensen of staat de dienst hier niet tussen?

Waarom ABC virtueel assistent

Het is mijn missie om ZZP'ers en MKB'ers bij te staan in de werkzaamheden. Vergroot zichtbaarheid met een website die voor je werkt. Met online support help ik je groeien. We hebben (online) contact over de werkzaamheden.

'Door een ambitieuze organisator te zijn voer ik met veel optimisme doelgericht de opdracht uit. Door vertrouwelijk met gegevens om te gaan ben ik betrouwbaar voor de klant.'

Contactgegevens

Anita van den Berg
Hoogkarspel
info@abcvirtueelassistent.nl
Telefoon: 06 52 677 940

KvK nummer: 75290367

WebAssistant